piątek, 9 listopada 2012

My Second Direction...

Nie spodziewałam się, że wyjdzie tak jak wyjdzie. Sama jestem rozerwana pomiędzy Harrym i Peterem. Dlatego postanowiłam pisać dwa zakończenia historii "All You Need Is Love". Chciałabym abyście sami sobie wybrali, który kierunek obierze Jess.
Historia z Peterem to kontynuacja historii z bloga podanego wyżej. Dlatego notki zaczynają się od 101.
Zainspirowały mnie dziewczyny, które wolą zmyślonego Petera niż prawdziwego Harrego. A więc główna dedykacja na całego bloga jest dla Zmanipulowanej Sercem, Agaty Sikory, Pauliny2912 i jakiś Anonimów xD
W ciągu czterech dni napisałam 100 stron tej historii przez co na maxa zawaliłam szkołę, ale mam na to wyjebane. Mówi się trudno. A choroba pomogła mi w tym, bo mogłam zostać w domu xD
To chyba na tyle. Zapraszam do czytania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz